Zakłady Automatyki KOMBUD SA to lider krajowego rynku i wiodący dostawca rozwiązań w zakresie sterowania ruchem kolejowym. Właśnie powiększamy nasz zespół i poszukujemy ludzi, którzy tak jak my mierzą w najwyższe cele!
MIEJSCE PRACY: RADOM
OPIS STANOWISKA:
- Wdrażanie i doskonalenie procesów HR, współtworzenie strategii personalnej wspierającej biznes
- Uczestnictwo w zarządzaniu kluczowymi procesami z obszaru tzw. ”miękkiego” HR (m.in. rekrutacje, programy rozwojowe, ścieżki kariery, employer branding)
- Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników oraz wdrożenia pracowników do pracy
- Realizowanie programów rozwojowych, organizacja szkoleń i warsztatów
- Współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi, szkołami i instytucjami rynku pracy, w zakresie pozyskania kandydatów
- Inicjowanie i implementacja działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy
- Wdrażanie procedur i nowych rozwiązań z zakresu personalnego,
- Udział w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników,
- Prowadzenie rozliczeń w zakresie czasu pracy
- Przygotowywanie dokumentacji personalnej: aneksów, porozumień, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę ,umów cywilnoprawnych i rejestrowanie ich w systemie
- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
- Udział w obliczaniu wynagrodzeń, oraz sporządzaniu list płac dla pracowników i zleceniobiorców
- Udział w sporządzaniu dokumentacji PIT, PFRON, ZUS, GUS
- Tworzenie i analiza raportów kadrowo - płacowych oraz wskaźników HR
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
SZUKAMY OSÓB KTÓRE POSIADAJĄ:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Doświadczenie w prowadzeniu nowoczesnych projektów rozwojowych
- Znajomości technik rekrutacji i selekcji pracowników
- Znajomość narzędzi HR, EB
- Znajomość programu kadrowo - płacowego Optima oraz HRM Optima – będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność w naliczaniu wynagrodzeń i administrowaniu aktami osobowymi
- Znajomość programu Płatnik
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z ludźmi
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
- Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w wykonywaniu zadań
- Umiejętność pracy pod presja czasu
- Sprawna obsługa MS Office, w szczególności Excel
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
- ścieżka rozwoju -> HRBP -> Kierownik ds. personalnych
- konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- budżet szkoleniowy
- unikalna atmosfera i komfortowe warunki pracy
Aplikuj na adres: rekrutacja@kombud.com.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko „Kierownik robót elektroenergetycznych” przez Zakłady Automatyki Kombud S.A. z siedzibą w Radomiu 26-600, przy ul. Wrocławskiej 7 zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1-88)”Zgodnie z tym rozporządzeniem, w przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą. Możecie Państwo także dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Zakłady Automatyki Kombud S.A. z siedzibą w Radomiu 26-600, przy ul. Wrocławskiej 7 zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1-88)”